dimecres, 16 de gener del 2013

AMOR INFINIT

Fa uns dies vaig rebre un encàrrec d'aquests especials. Un noi volia regalar-li a la seva parella un anell de plata amb el símbol de l'infinit, i vaig pensar, Hi ha alguna cosa més maca que declarar-li a algú amor infinit? Així que em vaig posar mans a l'obra i avui us vull ensenyar el resultat.

Hace unos días recibí un encargo de esos muy especiales. Un chico queria regalarle a su chica un anillo de plata con el símbolo del infinito, y pensé ¿hay algo más bonito que declararle a alguien amor infinito? Así que me puse manos a la obra y hoy quiero enseñaros el resultado.


Espero que us agradi tant com a mi m'ha agradat fer-lo!
Per més info per encàrrecs podeu escriure'ns a info@osmit.com
Espero que os guste tanto como a mi me ha gustado hacerlo!
Para más info sobre encargos puedes escribirnos a info@osmit.com