divendres, 1 de juny del 2012

encarrec personalitzat amb esquelet de corall


Hola! fa uns dies vaig rebre un encàrrec d'aquests que tan m'agraden i us ho volia explicar.
La clienta en questió em va donar un esquelet de corall que li havien regalat i em va dir: "vull un collar, ho deixo a les teves mans, al teu gust, vaja, com vulguis! És a dir, llibertat absoluta! m'encanta! :)
Així que vaig comença a dissenyar, a dibuixar, a estudiar el fòssil, em vaig deixar endur per les seves formes irregulars... i vaig acabar envoltada entre alumini, línees, mar, corall...
Aquest és el resultat:

Hola! hace unos días recibí un encargo de esos que tanto me gustan y os lo queria mostrar.
La clienta en questión me dió un esqueleto de coral que le habían regalado y me dijo: "quiero un collar, lo dejo en tus manos, a tu gusto, como quieras..." O sea, libertad absoluta! me encanta! :)
Así que empezé a diseñar, a dibujar, a estudiar el fosil, me dejé llevar por sus formas irregulares... y acabé envuelta entre aluminio, líneas, mar, coral...
Este es el resultado:


encargo de collar



Què us sembla? us agrada? la seva propietària el lluïrà encantadissima ja que li ha agradat molt! :) Espero que a vosaltres també us agradi tant com a ella.
Així que ja sabeu, si teniu una pedra, un dibuix, o un objecte que el vulguis convertir en joia, no dubtis en preguntar-nos, segur que junts podem fer una peça molt especial.
Pots escriure'ns a info@osmit.com
Fins la propera!
¿Que os parece? ¿Os gusta? Su dueña lo llevará encantadisima ya que le ha encantado!! :)  Espero que a vosotros os guste tanto como a ella.
Así que ya sabes, si tienes una piedra especial, o un dibujo, un objeto que quieras convertir en joya, no dudes en preguntarnos, seguro que juntos podemos hacer una pieza muy especial. 
Puedes escribirnos a info@osmit.com
Hasta la próxima!